Töötoad, elamusõpe ja oma mängu loomine
Õppimine läbi mängu, loovuse ja tehnoloogia
Seiklus Kuubis ühendab mängulise lähenemise õppimise, loovuse ja meeskonnatööga. Meie hariduslikud lahendused hõlmavad loovaid töötubasid, nutimängude disaini koolidele ja elamusõpet Tartu ja Lõuna-Eesti piirkonnas. Uued oskused, tugevamad sidemed ja tähenduslikumad kogemused – just seda me loome.
Praktiline ja lõbus
Loovad töötoad igale vanusele
Praktilised tegevused käsitöö, disaini ja loomingulise eneseväljenduse kaudu
- Silikoonvormide täitmine – loo omanäolisi võtmehoidjaid, magneteid või pisiesemeid, lisades värvi, sädelust ja detaile
- Kandikute ja lõikelaudade katmine – anna uus elu vanadele esemetele, luues efektseid sisustuselemente epoksiidist

Seiklus sinu kätes
Kujunda ise oma mäng
Meie protsess toetab sind mängu loomisel algusest lõpuni – planeerimisest ja kujundusest kuni prototüüpimise ja katsetamiseni. „Loo oma mäng“ muudab sinu idee reaalseks seikluseks.
Unikaalne seiklus igaks sündmuseks – olgu see hariduslik või meelelahutuslik
Ise mängu luues arendad praktilisi oskusi läbi lõbusa tegevuse ja meeskonnatöö

Töötubades osalejate kogemused
“Epoksiiditöötuba oli täpselt see, mida meie tiim vajas. Kõik said käed külge panna, õppida midagi uut ja samal ajal nautida loovprotsessi.”

Liis
väikeettevõtja Tartust
“Valisime tüdrukutega huulepalsami töötoa, ja see osutus hoopis toredamaks elamuseks, kui oskasime arvata. Ideaalne vaba aja tegevus peredele!”

Tauri
pereisa
Elamusõpe, kus iga õpilane saab looja rolli
Mänguline õppimine, mis päriselt töötab
Seiklus Kuubis elamusõppe lahendused muudavad koolipäeva meeldejäävaks. Me ei paku lihtsalt tegevust – me pakume õppeprotsessi, mis kaasab, arendab ja liidab. Loquiz platvormil loodud mängud seovad ained nagu informaatika, inglise keel ja loodusõpetus tõeliste tegevustega. Olgu tegemist meeskonnatöö mängu, nutiseikluse või päris oma mängu loomisega – iga osaleja tunneb end olulise ja motiveerituna.

Õpilasest saab mängudisainer
Meie programmides ei mängita ainult – õpitakse ka looma. Õpilased disainivad oma nutimänge, kirjutavad küsimused ja testivad neid klassikaaslaste peal.

Õpetaja ei jää üksi
Pakume põhjalikke juhendmaterjale, tuge ja koolitust, et õpetajad saaksid elamusõppe osa integreerida oma õppekavasse võimalikult lihtsal ja tõhusal viisil.